2012. március 26., hétfő

Nyertem :)

A beharangozottakkal ellentétben mégis nyertem a S.A.D. 4. fordulójával :)
Gesztenye kapott egy felajánlást a csipkedesign.hu-tól és ő kisorsolta azok között akik játszottak vele a 4. fordulóban.
Még soha nem nyeretem semmit,de most a szerencse nekem kedvezett. Bizony én vagyok az egyik szerencsés aki a csodás muffin kosarakba megálmodhatja a következő tündértortáját :)
Ha megérkezett azonnal lefényképezem és megmutatom,addig is egy kép Gesztenyétől:
Nagyon szépen köszönöm.
Azt hiszem jobb,hogy nem látott senki amikor értesültem a dologról,mert simán hülyének néztek volna :)
Az ötödik forduló is kezdetét vette, a részletekért nézz be Tücsökbogárhoz !

2 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Fanó!
Annyira örülök, hogy ennyire tetszik és örülsz!:-))

marisz57 írta...

Gratulálok a szerencsédhez!Süssél finomakat ebbe a mutatós papírba!