2012. március 5., hétfő

Angry birds torta


Már tavaly is okozott némi fejtörést,hogy milyen tortát készítsek a párom fiának a születésnapjára,hát idén sem volt könnyű olyat kitalálni ami elnyerheti egy 16 éves kamasz tetszését :)
Aztán úgy gondoltam,hogy ezek a mérges madarak elég népszerűek lettek,legyen hát ilyen a torta. De nem akartam egy madarat megformálni inkább igyekeztem egy "pályát" összeállítani bár még soha nem játszottam ezzel a játékkal :)
Sajnos nem volt túl sok időm a figurákkal pepecselni,mert egyszerre három tortát készítettem éppen,de azért igyekeztem kihozni belőlük a legtöbbet.
Végül az ünnepeltnek tetszett a torta úgyhogy a foglalkozás elérte a célját :)

Még egyszer BOLDOG SZÜLINAPOT Geti :)

1 megjegyzés:

Durmi írta...

Nagyon jó lett!! Ügyes vagy!!!Teljesen élethű! :o)