2012. március 12., hétfő

Az első tigris tortám


Ez a torta már korábban készült,de nagyon szeretem ha kapok képet az ünnepeltről így beleestem abba hibába,hogy csak várok várok a képekre és nem teszem fel a tortát a blogra. De így meg halmozódik úgyhogy vagy pótolni fogom ha megérkeznek vagy lesz egy külön bejegyzés időnként a kapott képekből :)
Nem készítettem még "Tigris" tortát sem krémmel bevonva sem burkolva úgyhogy mindenképpen kihívás volt.
Először is kerestem egy megfelelő mintát. Az egyik kifestőnkben nagyon aranyosat találtam. Ezt lerajzoltam nagyobb méretben ami egy tortának megfelel. A megsütött piskótát betöltöttem, a hűtőben jól lehűtöttem és jöhetett a szabás :) Mire kivágtam a formát már alig volt a leeső részekből, mert a főkóstolók szépen eltüntették.
Narancssárga krémmel megrajzoltam a piskóta tetejére a körvonalakat,majd a megfelelő színnel kitöltöttem őket. A farka puncs masszából van,szintén krémmel díszítve.
Tigris egy 1 éves kisfiú születésnapi meglepetése volt. Egy kedves ismerősöm szokott rá vigyázni és az elmondása alapján a meglepetés nagyon jól sikerült,a kis ünnepelt megvolt elégedve a kedvence tortába öntött másával :)
Eredetileg csak így egyszerűen feküdt a tálcán és azon gondolkodtam hogyan lehetne feldobni egy kicsit. Egy kis zöldre festett kókusz reszelék és marcipán virágok sokkal kedvesebbé tették az összképet .
A következő tigrises tervem gy 3D-s fekvő tigris készítése......legalábbis nagyon szeretném :)


Közben Barbitól kaptam egy képet,köszönöm szépen :) Szóval Arnold baba és az ő tigrise :)

3 megjegyzés:

Durmi írta...

Nagyon szép lett Kistigris tortája!!! :o) Ügyes vagy!!

Fanó írta...

Köszi :) Igyekeztem,elsőre ilyen tigrist sikerült összehozni :)

Durmi írta...

Mindenkinek tetszett és Arnold sem panaszkodott..láthatod melyik torta bűvölte el. :o) Egyértelmű. :o)