2011. november 30., szerda

Gitár torta


Ez most az aktuális kedvencem :)
Már jó előre megbeszéltük az egyik kedves ismerőssel,hogy ezzel lepi meg a kisfiát...aki már nem is olyan kisfiú :)
Balázs imád gitározni és tetejében még megy is neki :) Úgyhogy a múltkor felhívtam a figyelmét,hogyha otthonról kirakják a zenebona miatt hozzánk jöhet gyakorolni én elhallgatom :)
Szóval az összeesküvés tárgya az ünnepelt gitárja volt amiről nagyon okos módon több képet is közzétett az egyik közösségi oldalon. Na persze nem ebből az apropóból,de most nagyon jól jött.
Aztán tegnap eljött a napja az elkészítésnek :)
Sütöttem töltöttem faragtam burkoltam és közben annyiszor mentem fel Balázs oldalára nézegetni a részleteket,hogyha ezt megtudná nézni még a végén félre értené :)
Lehet,hogy egyszerűbb lett volna kinyomtatni ?! :)
Tegnap nagy örömömre  Eszter a Receptelő blog szerzője feltette a saját elkészített gitár tortáját és megosztotta az olvasókkal a tapasztalatokat így én ma nagyon nagyon igyekeztem húrokkal együtt kijutni az ajtón. De a vicc az egészben az,hogy nekem sokkal jobban tetszett a torta húrok nélkül,de nem készítettem róla úgy képet :)
A torta egyébként Raffaello ízű,nagyon remélem,hogy ízlik a családnak,ha minden igaz épp ezekben a percekben falatoznak belőle :)
Nem is mertem előbb közzé tenni nehogy lebukjunk az ünnepelt előtt.

Igyekeztem minden részletet megcsinálni,de persze találtam hiányosságokat amikor az igazi gitár mellé került a torta.....

Nagyon örülök,hogy részt vehettem a meglepiben és nagyon remélem,hogy Balázs örült az ajándékának :)
Boldog Születésnapot itt is :)

5 megjegyzés:

Pixie Pie írta...

Nagyon jól sikerült, ügyi vagy! :)

Katucikonyha, írta...

Szuper jó lett és milyen nagy! Nem is sokkal kisebb, mint az eredetije.

Fanó írta...

Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek :)
Igen Katuci,szép méretes darab volt :)

tejszínhab írta...

Hűűű, de klassz! :D

Fanó írta...

Köszi tejszínhab :)