2011. november 29., kedd

Mézes mécses

Jól hangzik nem? :)
A nagy mézeskalács lázban készült belőlük jó néhány darab.
Ezeken aztán ki lehet próbálni a színeket,a díszítéseket,szabadon szárnyalhat az ember fantáziája.
Na hát az enyém pont nem szárnyalt :)
De azért nagyon örültek nekik azok akiket megleptem velük :)
Szép magyar mondat volt ez azt hiszem.
Próbáltam róluk elfogadható képet csinálni,de én meg a fotózás az két külön dolog tetejében kettő kirepült még idő előtt,szóval azokról még "szebb" kép van :)






Na és az utolsó kép......ennél előnytelenebb és rondább képet már én sem voltam képes csinálni :)
Talán meg kellene alapítanom az antiszépkép klubbot :)
Szerintem remek ajándék lehet Karácsonyra.
Egy apró kedvesség amit az ember saját maga készíthet el.

FONTOS!!!
Mindegy,hogy a terülő mázzal díszítünk vagy a fényes mázzal, az első és legfontosabb,hogy hagyjuk teljesen megszáradni és csak azután kezdjünk el díszíteni rá.

Nincsenek megjegyzések: