2011. november 22., kedd

Twilight cupcake

Idén is elérkezett a twilight őrület.
Megérkezett a mozikba a 4/1-es rész
Két részre szedték,mint a Harry Potter utolsó részét, nyilván a nagyobb haszon érdekében ami ott már be is jött.
De tulajdonképpen nem is ez a fontos, nem szándékozom belemenni minőségi boncolgatásokba, arra ott vannak a filmes blogok,ők jobban is értenek hozzá :)
Szóval múlt szombatra beszéltük meg a lányokkal a nagy twilight napot :)
Újra néztük a második és a harmadik részt majd délután beültünk a moziba megnézni a legújabbat.
Több,mint valószínű,hogy ez a terv nem csak bennünk fogalmazódott meg mivel a premier előtti napon az összes eddigi részt játszották a moziban :) Hát mi ezt megoldottuk Timinél :)
Lényegesen olcsóbbra is jött ki így a maraton és sokkal jobb is volt,ettünk ittunk jól éreztük magunkat annál is inkább,mert a sok nyálát csorgató kis tinit csak egy rész erejéig kellett elviselni :)
Ennyit erről azt hiszem :)
Természetesen nem én lettem volna ha nem készülök valamivel és akkor sem én lennék ha elégedett lennék :)
Itthon nem készültek képek, mert tudtam,hogy Timinek is megvannak a könyvek illetve neki sokkal jobb gépe van mint nekem és még fényképezni is jobban tud vele szóval előálltam az ötlettel ő pedig elkészítette a képeket amit ezúton is köszönök szépen :)
A muffinok tésztája kókuszos volt belülre pedig eperzselé került természetesen eper darabokkal....beleharapva egészen úgy nézett ki mintha véres lenne :) A fekete burkolótól pedig szép vámpírsminkük lett a csajoknak,hogy Szabinát idézzem :)
Az ötletet a könyvek borítója adta,mint azt a képen is látni lehet,sőt innen jött az ötlet,hogy egyáltalán így fotózza le nekem Timi :)
De jöjjenek az észrevételek :) A sakk figurám katasztrófa,a kezekben lévő almát pedig csak második harmadik neki futásra lehetett felismerni :) Talán jobb lett volna ha több időm van rá,de talán ez csak egy kifogás :)
Köszi csajok ezt a napot,szuper volt :)

Nincsenek megjegyzések: