2011. december 20., kedd

Észak Írországi brutális para


Hát körülbelül ez az ami elsőre bevillan a tortáról :)
Egy kedves kutyás ismerős keresett meg tortakészítés ügyben.
Készítettem már nekik egyet, a kisfiúk első szülinapjára ez volt a kis sárkányos torta.
Az ötletet akkor és most  is Vikié volt én csak elkészítettem.
Már jó előre szervezkedni kezdtünk a  párja szülinapjára,titok meg meglepi meg minden és egy majdnem bebukásos "összefutás a pécsi Árkádban de megúsztuk hú de jó" monológ után mégis buktuk a tervet :)
De nem baj, tulajdonképpen csak arra jött rá az ünnepelt,hogy lesz tortája :)
Sok verzió felmerült bennünk Vikivel,a motorozó Yodától kezdve aki gitárt tart a kezében,a motor kilométer órájának másán át minden :)
Aztán maradt a motor és maradt egy "speed limit" tábla majd Viki megálmodta alá a körítést.

Én ezt találtam  róla a neten,szerintem nagyon érdekes: Az óriások útja!




Én mondom a hely káprázatos,nem szabad meghalni amíg az ember nem látja :) Remélem én sem fogok :)
Elsőre beleszerettem a tervbe,de a para is rögtön ide ült a vállamra....hogyan fogom én ezt megcsinálni???
Aztán pörögtek a napok és neki kellett lendülni a dolognak.
Sütöttem,töltöttem, faragtam,aztán nézegettem és megint faragtam és igyekeztem a lehető legjobban kihozni belőle a képességeimhez mérten a legtöbbet.(ezt megint csodásan sikerült megfogalmaznom)
Mikor elkészült alig vártam,hogy Ati megnézze. Muszáj volt valakitől nagyon gyorsan véleményt szereznem :)
Neki tetszett,de ez most kevés volt,így előre küldtem Vikinek képeket és úgy izgultam,hogy majdnem megint rágni kezdtem a körmöm pedig olyat már régen nem tettem :)
Azt hiszem elég a körítés ítélje meg mindenki maga és várom az igazán őszinte véleményeket.


Szóval ezt a tortát készítettem egy olyan pasinak aki szeret motorozni és lenyűgözi ez a hely :)
Nem mondom,hogy elsőre felismerte,de Viki rávezette. Én meg ennek örömére 20 centis hóba kivittem a cirka 50 kg-s kutyámat megmutatni Vikinek KLUMPÁBAN :) Ecseteljem mi lett a vége ? :D

Nincsenek megjegyzések: