2011. december 13., kedd

Mézeskalács házikó


Bár torta fronton is elvagyok maradva most mégis inkább mézeskalácsot hoztam :)
Egy házikót szeretnék megmutatni. Nem olyan díszes mint az előzőek de nekem így is tetszik :)
Az ablakokba színes kemény cukrot olvasztottam,nagyon hangulatos ahogy világít.Majd próbálok róla egyik este képet készíteni.

A körülötte fekvő mézi figurák egy kutyás ismerősünk karácsonyfáját fogják díszíteni az idén,úgyhogy ők már elköltöztek a házikóból :)
A kéményt megint apró kis téglákból építettem fel :) Türelem játék.




Egy kis ráadásnak néhány Mézi figura :)

Most pedig érdekességképen a legelső házikóim :) (2008)




Aztán egy évvel később: (2009)



Ezek már szerepeltek a zárt blogon,így más a logó rajtuk.
Tavaly pedig nem készült házikó...már nem tudom miért :) De idén bőven pótoltam :)
Még bőven van idő elkészíteni és igazán nagyon hangulatos dísze lehet az ünnepi asztalnak.
Első évben ezt a sablont használtam fel,bárkinek ajánlom,mert tényleg elkészíthető belőle a házikó.


Sablon a mézeskalácsházhoz katt ide!

Szerintem viszont érdemes egy kicsit csökkenteni a méreteken,na persze méret arányosan,mert a kész házikó elég nagy lesz és így az asztal közepén sok helyet foglal. Illetve én a tetőt nagyobbra hagynám,hogy jobban túl lógjon a falakon és plusz ablakokat és vághatunk rá,hogy jobban kiszűrődjön belőle a mécses fénye. Második évben már így készültek a házak.
Idén a párom készített egy kisebb sablont a házakhoz és nagyon ügyesen el is felejtkeztem a "nagyobb tető" dologról :) De volt és lesz alkalom korrigálni.

3 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon szép lett!

Eszter írta...

Hogy én ménem tudok ilyet csinálni...duzzog...duzzog.. :o)

tejszínhab írta...

Nagyon jó! :)