2011. szeptember 24., szombat

Kis sárkány


Máris itt az első friss torta :)
Olyannyira friss,hogy ma délelőtt vitték csak el.
Viki -a kis ünnepelt anyukája- a facebook-on és azon belül a barátnőmön keresztül talált meg.
Tortát szeretett volna a kisfiának és konkrét tervvel állt elő.
Egy képet küldött nekem amin egy kis sárkány szerepel épp kikelve a tojásból.
Persze azonnal vállaltam, az ötlet tetszett,kihívásnak éreztem.
Kicsit féltem,hogy a végeredmény jobban fog hajazni egy vízilóra,mint a sárkányokra(többek szerint Dinó),de azt hiszem sikerült kihozni belőle vagyis inkább belőlem a maximumot!
A torta vanília krém-csoki ganache azzal a különbséggel az eddigiektől,hogy laktózmentesen készült!
Most pedig egy kép a boldog kis ünnepeltről amit köszönök Vikinek :)
Boldog Szülinapot Levi :)

2 megjegyzés:

M@rti írta...

Aranyos lett a kis dínó! Ötletes!

Fanó írta...

Köszönöm szépen M@rti, nagyon igyekeztem,szuper jó volt az ötlet az anyukától :)
Ahogy látom Nálad is van mit kukkolni,úgyhogy megyek is :)