2011. szeptember 22., csütörtök

Indulás

Hol is kezdjem.....az elején.
Nem,kicsit még előrébb ugrok.
Életem legelső bevont tortáját a párom 30.szülinapjára készítettem.
Nem volt nagy szám,egy sima kerek torta,marcipánnal bevonva és 3 rózsával feldíszítve.Még csak képem sincs róla,nem tudom miért nem készítettünk.
Ezután majdnem 4 évig nem csináltam tortát.
Sütögettem süteményeket és sok mást is,de torta nem készült.
Ha alkalom volt hát rendeltünk a cukrászdákból.
Aztán jött az unokahúgom 4. születésnapja és a nővérem megkért,hogy készítsek neki egy tortát....valami csajosat.
Persze mai szemmel már egészen mást gondolok erről a tortáról.
Konkrétan borzasztó,de ez is az én művem tulajdonképpen innen indultam.
Közben eljött a kisfiam születésnapja és megint rendeltünk neki tortát......akkor dőlt el,hogy ez volt az utolsó.
Gasztroblogokat már régóta olvasgatok,de kifejezetten tortás blog nem keveredett az utamba.
Aztán valahogy Kiskukta oldalára tévedtem és ott eldőlt, megpróbálom elkészíteni a vár tortát a kislányom születésnapjára.
Nagyon részletes leírás volt hozzá,így azért nem volt vészes,bár messze nem lett olyan,mint Kiskuktáé,de büszke voltam és ezzel egy időben elvesztem.
Azt hiszem akkor hajnalok hajnalán a vár torta elkészülte után,mikor a "remekmű" ott volt előttem,magával ragadott a tortázás.

(a legtöbb képen már szerepel a másik blogom neve,így ezeket már nem szerkesztem át,pláne,hogy nem értek hozzá,ezeket még barátnőm készítette rájuk)

Bár a vár torta nem aratott elsöprő sikert  a kislányomnál *,belelkesültem és a következő már Kiskukta kalap tortája volt,mindjárt dupla kiadásban.

Hát a burkolás hagy némi kívánni valót még bőven, itt is.
Mostantól nem szedem már pontosan sorba őket,de  mindenképpen láthatjátok majd mennyit változtak a tortáim 2009 januárja óta.
Szeretném megmutatni,hogy hol tartok manapság,hogy milyen tortákat készítek.
Rengeteg még a tanulni valóm,tudom.De bár annak idején mikor el kellett dönteni mi akarok lenni ha felnövök tudtam volna ilyen biztosan,hogy én tortázni akarok.
Szóval a "fertőzés" Kiskuktánál elkapott és Kricky,Jépatojta és még sorolhatnám hány meg hány hobby és profi cukrász blogján folyamatosan egyre jobban elveszek.
Sokáig gondolkodtam,hogy belevágjak-e ebbe a nyilvános blog írásba,de egyre többen kíváncsiak a tortákra és mivel a zárt blogom elég személyes jellegű,így úgy döntöttem megpróbálkozom vele.
Amatőrként a tortázásban,amatőrként az írásban(pláne a fotózásban),de azért próbálkozok.

*A vár tortát mi "Csipkerózsika" várának neveztük,így mikor meglátta ugyan megörült,nézegette aztán egyszer csak megszólalt,hogy  "szép,de nem látom a Csipkerózsikát....na bummm :)

2 megjegyzés:

Kiskukta írta...

De jó, de jó, de jó! Sok sikert neked, és kitartást!

Fanó írta...

Köszönöm szépen és örülök,hogy itt vagy "velem" :)