2013. február 4., hétfő

Thomas a gőzmozdony


Csak idő kérdése volt,hogy egyszer formatortaként is kipróbálhassam ezt a kis kék mozdonyt.
Figuraként már több tortára is elkészítettem és az én Nikóm is szereti,úgyhogy nem volt ismeretlen számomra.
Sajnos ő is egy jármű és mint olyan nem vagyunk túl jóban :) Bár őszintén szólva formailag nincs is vele sok bajom,sőt elsőre jobb,mint vártam,de a burkolás........szóval nem a legszebb.
Ettől függetlenül majdnem elégedett vagyok vele. 
Jó nagyra sikerült a drága, jóval nagyobbra,mint terveztem,de nem baj,gyakorlásnak megfelelt.
Belül csupa csoki.
A készítés folyamatát Nikolaszom felügyelte,úgyhogy igyekeznem kellett a legtöbb apró részletet megjeleníteni rajta különben jött a reklamálás :)
A füst is az ő ötlete volt,bár a végeredménnyel nem volt maradéktalanul elégedett,mert idézem :" szállhatott volna belőle több füst is" :)
Na de az összes hibájával együtt ez is az enyém és ezt is ki kellett próbálni :)


3 megjegyzés:

Timmy írta...

NAGYON JÓ LETT ÉS SZÉP IS!!

marisz57 írta...

Nagyon jó lett, ahhoz képest meg főleg, hogy a járművekkel nem vagy túl jóba!
Én még úgy se vagyok vele mint te, még nem csináltam egyet se.

Fanó írta...

Timmy, Marisz nagyon szépen köszönöm :)