2013. január 7., hétfő

Csokoládés Monster High



....és akkor folytassuk is a sort a Rami következő tortájával.
10 perce értünk haza a suliból. Mivel ma van a névnapja,megleptük az osztályt egy tortával.
Tavaly raffaellós volt a gitár torta és azt nem szereti mindenki,úgyhogy idén Rami csokisat "rendelt" :D
Én még aranyhajas tortában gondolkodtam,kis toronnyal meg virágok meg kis patak,miegymás,de hamar le lettem állítva,hogy ő bizony Monster High tortát szeretne :) Szó esett mindenféle rózsaszín koporsókról is,de úgy voltam vele,hogy bár ő az ünnepelt és azt kér amit szeretne azért mégiscsak finomítani kéne a dolgot.
Így maradtunk a logójuknál ami alapjában véve szerintem még cuki is,ha nem gondol bele az ember,hogy ez tulajdonképpen egy koponya. Rohan az idő na. Ma már 9 évesen nem menő az aranyhaj :)


A tortának végül nagy sikere volt és teljes egyetértésben falatoztak. Azért a maradékot is ott hagytuk,mert szerintem délutánig még bőven lesz rá jelentkező :)


Nincsenek megjegyzések: