2012. május 4., péntek

Ballagásra....


Elkészült az idei első ballagós tortám :)
Nem tudom ki hogy van vele,de pasinak sokkal nehézkesebb tortát díszíteni, Legalábbis nekem az.
Mert ugye a színek, aztán ugye a virágok,mert bár pasiról van szó mégis csak ballag. Aztán a minta....
Szóval eltököltem vele mire kitaláltam,hogy mit is akarok igazán :)
Egy volt biztos...a gitár a mackó kezében ugyanis ez a torta annak a kedves ismerősnek készült aki az azóta is nagyon népszerű (legalábbis a bejegyzések közt) gitár tortát kapta.
Annyit már tudok,hogy a torta ízlett a vendégseregnek,de nagyon remélem,hogy tetszett is az ünnepeltnek.
Belül kakaós piskóta volt rumos vanília krémmel és fehér-csoki szósszal.
Sajnos a burkoló anyag nagyon nehezen viselte a 30 fokos meleget a konyhában így a burkolással nem vagyok elégedett és akkor még finoman fogalmaztam :(


2 megjegyzés:

marisz57 írta...

Biztos tetszett a torta az ünnepeltnek! Nagyon helyes rajta a mackó a gitárral.

tejszínhab írta...

Szuper figurákat készítesz, a párásodás meg... hát igen... mind küzdünk ezzel, nyugi :)