2012. december 22., szombat

Hóemberes ajándékdoboz mézeskalácsból



A lánykámék sulijában még mindig divat,hogy kihúzzák egymás nevét és karácsony előtt megajándékozzák azt akinek a neve a papíron van. Szerintem kedves gesztus és jó indok egy kis karácsonyi bulira,a  téli szünet előtti utolsó napon.
A tavalyi egyszerű kerek után (itt ) valami mást szerettem volna készíteni.
Az,hogy ajándékdoboz lesz az biztos volt,de szerettem volna kicsit feldobni :)
Egy egyszerű formát választottam,bár ezt is lehetett volna bőven túlkomplikálni,de nem fért volna bele az időmbe.
Rajzoltam egy kalapos hóember sablont,kivágtam,majd a mézestésztára fektetve körbevágtam.
Egy dobozhoz két alap kell, egy az alja,egy a teteje.
Aztán kivágtam pár "oldal elemet",voltak köztük keskenyebbek is,hogy könnyebb legyen kitölteni az alapok oldalát.
Sima glazúrral összeragasztottam, majd amikor jól megkötött díszítettem.
Első körben megint mézeskaláccsal akartam megtölteni,de aztán mégis maradtam az apró édességek mellett.
Hál-isten a kislány aki kapta nagyon örült neki :) A fiúk pedig újabb egy évet drukkolnak,hogy Rami őket húzza ki jövőre :)
Karácsonyra még elkészíthető :)





Nincsenek megjegyzések: