2012. április 3., kedd

Húsvéti nyuszi készítés 2. felvonás


Ez a húsvéti nyuszi sem bonyolultabb,mint az előző,de igyekeztem erről is minél részletesebb képsorozatot készíteni.

1-2-3., Egy fehér "pocakot" készítünk,majd két nagyobb talpacskát és két golyót combok gyanánt :)
A talpakat egy éles késsel két helyen bevágjuk.

4., Hátulra jöhet a bolyhos farkinca

5-6., Fej és karok ( a karokat szintén bevágjuk egy késsel)



7., Pofi ( ne felejtsük el megböködni)

8., Orr

9., Egy répa a kézbe (hogy miért ezzel folytattam és nem az arc többi részével,azt nem tudom. Vagyis sejtem :) Épp a Napsütötte Toszkánát néztem közben és elkalandoztam én is arra a vidékre :)


10., A répa zöldjét elkészítjük,majd bevagdossuk.


11., A képzeletbeli Toszkánai utazás után jöhetnek a fülek :)




12., Jöhetnek a szemek,mint az előző nyuszinál és már kész is vagyunk :)


Holnap jön a nyuszi készítés utolsó példánya,egy kicsit más stílusban.

Nincsenek megjegyzések: