2012. január 15., vasárnap

Ninjago


Ma már annyiféle lego van,hogy azt nem lehet követni és már nem csak arról szól,hogy építsünk a sok kis kockából ezt azt. Az éppen aktuális divat a lego ninjago társasjáték.
Ez volt az alap ötlete annak a kedves ismerősünknek aki tortát szeretett volna a kisfia születésnapjára.
Először szóba került,hogy magát a társasnak a "tábláját" formázom meg,de aztán abban maradtunk,hogy az egyik figura feje lesz a minta kirsch töltelékkel :)
Nem gondoltam különösebben macerásnak a tortát és egészen odáig nem is volt az amíg DIREKT nem kellett ráncolni a burkolóanyagot :)
Nem is olyan egyszerű,mint ahogy hangzik és nem is vagyok vele igazán megelégedve :(
Bezzeg amikor szép simának kell lenni a burkolásnak akkor állati ügyesen tudok ráncokat varázsolni ide-oda.
Na persze a lényeg most is az ami a legtöbbször már elhangzott....az ünnepeltnek tetszett :)
Egyébként Csacsánál is csak azt tudom mondani amit az én Ramimnál.......elröpült az idő. Az első tanácsadáson még egymás mellett feküdtek a pelenkázón most meg már mindkettő másodikos....
Hát innen is még egyszer NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT Csacsa :)


A képeket pedig külön köszönöm Csabáéknak,mert én csak telefonnal tudtam készíteni, mivel elfelejtettem feltölteni a fényképezőgép aksijait :)

Nincsenek megjegyzések: